Wakker uit een winterslaap

Dag,

Daar ben ik weer. Ik dacht laat ik maar weer eens beginnen. Op wordpress dit keer. iWeb, het standaard product van Apple waar ik tot de zomer op blogde kun je alleen op je eigen computer gebruiken en laat ik nou niet altijd achter mijn eigen computer zitten als ik zin krijg om te schrijven. Mijn oude blog op blogger was prima, Het was makkelijker dan met wordpress om te spelen met de HTML en CSS en gratis om te doen bovendien. Er zijn op Blogger minder foefjes dus hoef je minder na te denken over alle toepassingen en kun je gewoon schrijven. Maar wordpress is toch beter. Ik blog voor mijn werk al via wordpress en ik kan via de iPhone app ook mobiel bloggen. Nu zou ik heel graag ook de layout zelf bouwen en misschien lukt dat te zijner tijd wel. Dat is een questie van het leren.

Nu laat mijn spelling en grammatica weleens te wensen over en daar erger me aan bij het teruglezen of als iemand me er weer eens op wijst. Dus: als je dit leest en je ziet iets waarvan je denkt: Dat klopt niet, schroom niet om het te melden. Taalnazi’s ga je gang zou ik zeggen.

Trouwens, Wat er meestal gebeurt als ik voor de lol iets begin is dat ik twee of drie weken voortvarend van start ga en dan stop. Zie dit dus niet als een begin maar gewoon het wakker worden uit een winterslaap.

En dan nu de sneeuw in!

2 gedachtes over “Wakker uit een winterslaap

  1. JJ zegt:

    Beste Pieter,

    wat een groots nieuws dat je weer up and running bent. na een kleine radiostilte van een paar jaar weer online te vinden. internet will never be the same again!

  2. Andrew zegt:

    Piet! Gefeliciteerd met de wederopstanding van je blog! En ik geloof dat ik de eer heb om als eerste op je blog te mogen reageren. Ik verheug me op het lezen van je verhalen en opmerkingen en ik zal niet schromen om je taalfouten aan te wijzen ook al leidt dat ertoe dat ik boter op m’n hoofd heb. Succes met ’t bloggen en groetjes uit de nieuwe wereld.

Geef een reactie

