Het nieuwe opstaan

Vanochtend stonden we voor het eerst met de nieuwe routine
op. Zij om half zeven omdat ze naar Den Haag moet, ik om zeven uur
omdat ik toch wel wakker wordt van haar gestommel. Voor mij fijn
omdat ik lekker rustig op kan staan en als ik beneden kom staat de
koffie al in de kan! Extra bonusje van vandaag was dat ik de
laatste drie kwartier van de laatste test kon meepakken. Het nieuwe
jaar is met meer nieuws begonnen dan voorgaande jaren. Ik heb er
een huisgenoot bij die mijn huisje verrijkt en verlevendigd. Ze
heeft spullen meegebracht en manieren en gewoontes en trekjes en
geluiden en alles. We lijken wel volwassen enzo. Iets wat nog werd
versterkt toen we een bank gingen bestellen bij een
grote-mensen-meubelwinkel op de voorstraat. Ik heb potdulleme
stoffering staan uitzoeken… En het leuk gevonden.

2 gedachtes over “Het nieuwe opstaan

  1. Loes Reeve zegt:

    Mooi die bank!!!! ’s Ochtends koffie in het kannetje??? Met schuim?
    Mag je nooit ” for granted ” nemen! Wat een verwennerij. Ik hoop dat jij kookt?
    Klinkt allemaal erg gezellig! Ik kom snel kijken!

  2. Pieter R zegt:

    Zonder schuim, maar ik vind nog steeds geweldig en ik kook idd. Het enige wat ik voor granted neem is dat de zon opkomt ’s ochtends moeder. 🙂

Geef een reactie

