De nieuwe App store…

Ik heb een macbook en daar ben ik heel blij mee. Ik houd hem goed bij en als er een nieuwe update voor is dan load ik ‘m altijd razendsnel down. De Mac heeft nu een nieuwe software update: de App store. Het is een online winkel waar je programmas kunt kopen of gratis kunt downloaden als die programma’s toevallig gratis zijn. Om in de app store te geraken moet je dus de nieuwste software update installeeren. (OS X 10.6.5) Ik wil dat heel graag want ik ben heel benieuwd naar de app store….

Owkee ik wil eigenlijk gewoon spelletjes op mijn laptop zetten en twitteren, maar dat terzijde.

Het gaat erom dat iedereen die software update al lang gehad heeft en ik niet! Ik wil meedoen met alle kirrende, blije gebruikers. Ik voel me buitengesloten en ik weet niet zo snel wat ik eraan kan doen. Het laat me niet los.
Ik heb de versie mac os x 10.5.8 en moet dus een een nieuwere versie, maar normaal gesproken komt die automatisch en gratis binnen en nu niet. Wat is hier aan de hand? Het gaat hier om 7 nummers achter de tweede punt. Ik heb begrepen dat ik snow leopard moet hebben whatever that may be als het niet gewoon een uitgebreide naam is voor mac os x. Dat kan ik wel downloaden, maar dat kost €30,- En waarom moet ik betalen terwijl anderen dat niet hoeven. Veel vragen en weinig antwoorden. Ook niet na een twitteronderonsje met @machelpdesknl…
Moet ik een youpachtige twittercampagne starten? Heeft iemand de zelfde ‘problemen’ gehad? Iemand nog tips?

Zo. Lekker onsamenhangend geklaag. volgende keer wat anders.

Een gedachte over “De nieuwe App store…

  1. Loes Reeve zegt:

    Hahaha, ik heb snowleopard!!! Zelf helemaal gedownload, maar vraag me niet hoe. Is er geen helpdesk?? Nogmaals hahaha heb ik even pret en zo.
    Liefs je oude moeder

Geef een reactie

