Facebook tip

Facebook heeft weer eens iets geks gedaan zonder het te zeggen. Normaal gesproken laat ik dat aan me voorbij gaan en denk ik “Het zal wel”. Nu ook, maar ik kan me voorstellen dat anderen het vreemder vinden en dus deel ik het even. Foto’s in Facebook worden nu namelijk automatisch getagd door gezichtsherkenning. Facebook heeft het vinkje wat dit mogelijk maakt standaard op AAN. En om het uit te zetten moet je goed zoeken. Dit filmpje legt uit hoe je het vinkje op UIT zet. Simpel, en nu moeten je vrienden je handmatig taggen.

Het is trouwens de moeite waard om eens grondig de privacy settings van je Facebook account na te lopen.

Geef een reactie

