Smoesjes voor foto’s en het nieuws van de straat

Het is weer goed om thuis te zijn. Maar het is niet alsof de buurt ons gemist heeft die gaat gewoon zijn gang. Het is in Nederland natuurlijk ook vakantie en dus lekker rustig. Zelfs het dagje Den Haag wat we gister hadden deed de buurt waarschijnlijk niets vermoeden dat we weg waren geweest. De stervende planten in het raamkozijn natuurlijk wel. Ik zag de overbuurman eventjes en hij vroeg natuurlijk meteen of alles gelukt was met het koopcontract enzo. Ik zei hem dat dat zo was en hij feliciteerde me, waarop de mevrouw van nummer 6 haar hoofd ook even uit haar deurtje liet. Zij wilde ook even vragen hoe alles er mee stond. Dus ik vatte alles samen over notarissen en aannemers en dergelijke en ze ging weer blij naar binnen met haar nieuwtje.

Vanavond lekker terug naar Den Haag voor een avondje op het strand. Dat het nu een beetje over Den Haag gaat is slechts een reden om een foto op mijn blog te krijgen en die plantjes ook trouwens.

Geef een reactie

