Leuk weekend

Anne kreeg bezoek van vrienden uit Frankrijk en Denemarken, die wilden wel naar Amsterdam en wij waren natuurlijk bereid om hun daar rond te leiden. Ik heb wat willekeurige foto’s genomen een van een zeilboot in de Brouwersgracht en eentje van Brouwerij ’t Ij. We hebben dit weekend bovengemiddeld bier gedronken dat mag duidelijk zijn. Verder was ik voor het eerst in Durgerdam waar het heerlijk aan het water zitten is, een compleet andere wereld ten opzichte van de drukke stad. Ik ging voor het eerst in de rondvaartboot, zoals te verwachten zijn er leukere dingen te doen in Amsterdam, maar ach het houdt je van de straat. En ik ging voor het eerst naar het FOAM en het Amsterdam Museum (voorheen het Amsterdams Historisch) heel onderhoudend allemaal. Vandaag bezoek van Thomas en mijn ouders, gezellig.

20110822-102151.jpg

20110822-102212.jpg

Geef een reactie

