Ipad test

Vanaf vandaag heb ik een ipad te leen. 8 weken lang. Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden, wat ik ermee ga doen, of mijn computergedrag verandert, of mijn werkzaamheden veranderen, dat soort dingen. Ik krijg het mee vanwege een project in de bibliotheek. We gaan de toegevoegde waarde van ipads toetsen in het hoger onderwijs. Ik coordineer dat namens de geesteswetenschappen en zodoende mag ik ook zo’n ding. Ben ik eerlijk gezegd heel blij mee. Of dat zo blijft moet de tijd gaan uitwijzen. Ik ben dus ook van plan om mijn bevindingen te beschrijven. Ik zal proberen kritisch te zijn, maar voorlopig ben ik nog highly over excited. Mijn iphone ziet er klein en onhandig uit en de ipad nieuw en geweldig. Ik type dit bericht dan ook op de ipad, want ik wil zoveel mogelijk gaan uitproberen. Het typen gaat verassend goed. Moet ik zeggen. Dat is alvast +1!

Geef een reactie

