De grote Utrecht t-shirt design wedstrijd

Samen met de VVV Utrecht organiseerde de Katoenfabriek, een wedstrijd voor Utrechters. De opdracht was om een t-shirt te ontwerpen.
Nu was ik al een keer in de Katoenfabriek geweest om te vragen of ik mijn eigen afbeelding op een tshirt kon laten drukken. Dat kon, maar wat voor opdruk had ik natuurlijk nog niet bedacht. Niet veel later zag ik de poster die de wedstrijd aankondigde.

De Facebookpagina van de wedstrijd had al inzendingen binnen. Die waren van zodanige kwaliteit dat ik  dacht: “Dat kan ik ook”. Het resultaat staat hier links. Om de wedstrijd te winnen moet je zoveel mogelijk ‘likes’ op facebook verzamelen. Daarvoor is het nu wat laat, maar het was wel leuk om mee te doen.

Geef een reactie

